کجا بریم

من در کجا بریم، از شهر ها و نقاط فوق العاده ایران براتون میگم تا سفر های دلپذیری داشته باشد

کجا بریم

من در کجا بریم، از شهر ها و نقاط فوق العاده ایران براتون میگم تا سفر های دلپذیری داشته باشد

جاذبه های گردشگری برتر در سئول - قسمت دوم

جاذبه های گردشگری برتر در سئول - قسمت اول

کاخ آبی نسخه کره ای از کاخ سفید است. این محل اقامت رسمی رئیس جمهور کره و همچنین محل استقرار دفاتر اجرایی دولتی و وابسته وی است. خانه آبی در واقع یک ساختمان واحد نیست ، بلکه مجموعه دانشگاهی از ساختمانهاست که همگی به سبک سنتی کره ای ساخته شده اند و همه از سقفهای کاشی آبی متمایز جایی که نام خود را به خود اختصاص داده است. تورهای یک ساعته برگزار می شود ، اما شرکت کنندگان باید از قبل ، بصورت آنلاین اقدام به برنامه ریزی و برنامه ریزی تور خود کنند. این تور شما را به بسیاری از قسمت های مجموعه کاخ از جمله اتاق های جلسات ، اتاق های پذیرایی و نسخه کره ای باغ گل رز می برد ، جایی که رئیس جمهور کره در آن کنفرانس های مطبوعاتی برگزار می کند.

Bongeunsa

بونگونسا یکی از معابد بسیار بودایی در سئول و اطراف آن است. اولین بار در سال 794 افتتاح شد و مجموعه ای از ساختمانها و زیارتگاههای متعدد است. بازدید از آن آسان است ، زیرا در مرکز منطقه جذاب Gangnam واقع شده است. این معبد در کنار کوه کم ارتفاعی ، درست روبروی خیابان مرکز همایش ها و مرکز خرید بزرگ COEX قرار دارد. این یک مکان محبوب برای بازدیدکنندگان از مجالس استراحت و لذت بردن از فضای آرام است. از بازدید کنندگان استقبال می شود و این معبد حتی برنامه ای دارد که به مهمانان اجازه می دهد زندگی روزمره یک راهب را برای چند ساعت تجربه کنند.

دروازه گوانغوامون

بزرگترین و اصلی ترین دروازه کاخ Gyeongbokgung سئول ، دروازه Gwanghwamun محل تغییر مراسم نگهبانان است (که از سال 1469 انجام می شود) ، که هر روز (به جز سه شنبه ها) در ساعت 10 صبح و 2 بعد از ظهر اتفاق می افتد. دروازه مورد بازسازی و بازسازی بسیاری قرار گرفته است ، اخیراً در سال 2010 ، هنگامی که به محل اصلی خود بازسازی شد و با مواد بومی بازسازی شد. یک میدان بزرگ در جلوی آن قرار دارد و دروازه در مقابل میدان وسیع گوانغوامون قرار دارد ، محل برگزاری تظاهرات سیاسی مکرر ، ایستگاه بزرگ مترو ، چشمه غول پیکر و برخی از مجسمه های عظیم رهبران دوران جوزون.

Cheonggyecheon

این نهر طبیعی که از مرکز سئول می گذرد توسط بزرگراه های رونق اقتصادی پس از جنگ کره پوشیده شده بود. هفت مایل از نهر به عنوان بخشی از یک پروژه احیای شهری کشف و به یک منطقه تفریحی در فضای باز تبدیل شد ، که در سال 2005 افتتاح شد. اکنون هفت مایل مسیر پیاده روی ، پیاده روی و دوچرخه سواری در کنار نهر وجود دارد. این واقعاً CBD سئول را با آوردن شریان سبز به منطقه ای بسیار شهری و شلوغ تغییر داده است. این نهر همچنین محل برگزاری جشنواره دیدنی فانوس سئول است که هر نوامبر برگزار می شود. فانوس های کاغذی تزئین شده و منقوش در نهر و در امتداد نهر نمایش داده می شوند و هر شب هزاران نفر در کنار نهر قرار می گیرند و آثار هنری شناور را مشاهده می کنند.

معبد Jingwansa، پارک ملی بوخانسان

Jingwansa در یک چشم انداز بسیار زیبا از پارک ملی بوخانسان واقع شده است ، یک مجموعه معبد باستانی است که روش های زیادی را برای تجربه و یادگیری آیین بودا ارائه می دهد. ساختمانهای سنتی توسط مایل های زیادی از مسیرهای پیاده روی احاطه شده اند (که فقط برای پیاده روی می توانید به اینجا بیایید) که از کوه عبور می کنند. این معبد ، که بیشتر غذاهای خود را می کارد (و کیمچی خود را تخمیر می کند) ، برنامه های عمومی زیادی دارد. یک برنامه اقامت معبد وجود دارد که شامل یک شب ملاقات است ، به علاوه برنامه های فرهنگی و یادگیری وجود دارد. آنها همچنین مانند غذاهای معبد گیاهی که توسط راهبان خورده می شود ، تجربه های غذایی را ارائه می دهند. جینگوانسا در منتهی الیه غرب شهر قرار دارد ، یکی از چهار معبد بزرگ سئول که اولین بار در حدود 1000 سال قبل از میلاد ساخته شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد