کجا بریم

من در کجا بریم، از شهر ها و نقاط فوق العاده ایران براتون میگم تا سفر های دلپذیری داشته باشد

کجا بریم

من در کجا بریم، از شهر ها و نقاط فوق العاده ایران براتون میگم تا سفر های دلپذیری داشته باشد

جاذبه های گردشگری برتر در سئول

سئول ، کره جنوبی شهری پر جنب و جوش و هیجان انگیز است ، که به شکلی ماهرانه تاریخ باستان را با طراحی و فناوری فوق مدرن ترکیب می کند. این شهر مملو از انواع مختلفی از جاذبه های گردشگری از انواع مختلف است ، از ماجراهای در فضای باز مانند کاوش در کوه نامسان و پارک اطراف آن گرفته تا تفریح داخل خانه مانند بازدید از یکی از موزه های بسیاری سئول.

سئول همچنین یک شهر کاخ ها است که پنج مجتمع بزرگ کاخ در سراسر شهر واقع شده و اکنون به شکوه سابق خود بازسازی شده اند. البته این نیز به دلیل غذای خود ، غذاهای خیابانی و غذاهای خیابانی ، غذاهای کره‌ای مانند کباب پز و غذاهای مناسب برای غذا شناخته شده است. با لیست ما از برترین جاذبه های گردشگری سئول بهترین کارهایی را که در این شهر مهیج انجام می شود ، کشف کنید.


1. Seoul Tower


این برج ارتباطی و رصدی که تقریباً 500 متر از سطح شهر بلند شده است ، از نمای خود در کنار کوه نمسان مناظر چشمگیری از شهر را ارائه می دهد. یک کابل اتومبیل شما را از کنار کوه تا پایه برج نجوا می کند. از اینجا می توانید به برج بروید و از هر چهار عرشه مشاهده که یکی از آنها رستوران چرخان است بازدید کنید. در این برج دو رستوران و البته چندین مغازه هدایا وجود دارد. حتی یک رصدخانه دیجیتالی وجود دارد که افراد دارای مشکل قد می توانند با استفاده از 32 صفحه نمایش LED و دوربین های نصب شده در بالای برج ، نمای زنده و 360 درجه را تجربه کنند. منظره از برج بسیار عالی است اما نمای برج از اکثر نقاط شهر نیز مشاهده می شود. نورپردازی LED تحت کنترل رایانه در قسمت بیرونی برج ، یک تجربه فرهنگی دیجیتالی و بصری از سئول را با ارائه نورپردازی با مضمون فراهم می کند.

2. دهکده بوچون هانوک

برای طعم و مزه فرهنگ و معماری سنتی کره ای ، به روستای Bukchon Hanok بروید. این منطقه حفظ شده از چندین محله باستانی احساس خوبی را برای زندگی در کره در 600 سال پیش ایجاد می کند. درست در مرکز سئول ، در منطقه بین کاخ Gyeongbokgung و کاخ Changdeokgung. محله ها دارای خانه های هانوک یا خانه های سنتی کره ای هستند. این مکان بی نظیر است ، به عنوان یک منطقه تاریخی ، بسیار مورد توجه گردشگران ، اما همچنین یک محله واقعی است زیرا خانه ها همه اشغال شده اند. برخی از هانوک ها هم اکنون مهمانخانه ها و صبحانه های تختخواب و صبحانه هستند و تعدادی نیز موزه هستند و می توان از آنها بازدید کرد. برخی دیگر مراکز فرهنگی هستند که صنایع دستی سنتی و سایر جنبه های تاریخی زندگی کره را به نمایش می گذارند. این مکان سرگرم کننده برای گذراندن یک بعد از ظهر است و به دلیل معماری تاریخی و خیابان های باریک ، واقعاً احساس حضور در کره باستان را به شما می دهد.

3. موزه ملی کره

این جذابیت دیدنی در سئول ، تاریخ و آثار باورنکردنی کره و مردم کره را به نمایش می گذارد. این موزه ، یکی از بزرگترین آسیا ، در منطقه Yongsan شهر (نزدیک به Itaewon) قرار دارد. این کتاب بر باستان شناسی ، تاریخ و هنر متمرکز است و مجموعه گسترده ای از آثار و اشیاء را که بیش از یک میلیون سال پیش می رود شامل می شود. آثار هنری باستانی و پیش از تاریخ ، مجسمه سازی ، نقاشی و سایر آثار هنری به همراه مجموعه بزرگی از اشیاء و عتیقه ها موجود است. قبل یا بعد از بازدید موزه خود ، از خیابان به پارک خانوادگی Yongsan بروید ، یک فضای بیرونی زیبا برای استراحت. موزه مهم دیگر ، "یادبود جنگ کره" نیز نزدیک است.

4- برج جهانی لوته

یکی از جدیدترین جاذبه های شهر سئول ، آسمان خراش برج جهانی لوته است. 500 متر از سطح زمین و یکی از بلندترین ساختمانهای جهان (در حال حاضر پنجم) در جهان است. چندین مکان مشاهده داخلی و خارجی (به نام آسمان سئول) در بالای طبقه 123 وجود دارد. منظره ها هم در طول روز و هم در شب دیدنی هستند و می توانید 360 درجه در سطح شهر مشاهده کنید.

در طبقه 118 ، Sky Deck با بالاترین کف شیشه ای جهان قرار دارد. مانند سحر و جادو ، کف از مات به بازدید کنندگان پاک و وحشتناک وحشتناک تغییر می کند. حتی رسیدن به بالاترین حد سرگرم کننده است ، و سفر از طریق آسانسورهای فوق سریع ، دو طبقه ، با ویندوز در یک طرف و صفحه های LED در سه طرف دیگر و سقف انجام می شود. در داخل برج دفاتر ، اقامتگاههای مجلل و یک هتل قرار دارند. همچنین یک آکواریوم و یک مرکز خرید بزرگ وجود دارد. این برج در یک سالن کنسرت و یک MoviePlex با نمایش 21-صفحه نمایش واقع شده است.

5. کاخ Gyeongbokgung 

کاخ Gyeongbokgung برای اولین بار در سال 1395 ساخته شده ، بزرگترین پنج کاخ بزرگ سئول است که در دوره سلسله قدرتمند ژوزون ساخته شده است. در طول قرن ها چندین بار تخریب و بازسازی شد ، پس از جنگ جهانی دوم به شکوه اصلی خود بازگردانده شد و کاملاً در دهه 1990 بازسازی شد. در داخل محوطه کاخ نیز می توانید موزه ملی کاخ کره و موزه ملی مردمی را پیدا کنید و هر دو ارزش دیدن دارند. موزه کاخ از آنجا که وسایلی را از کاخ های سلسله ژوزون به نمایش می گذارد بسیار جذاب است. این شامل عتیقه های بی نظیر و آثار هنری و همچنین وسایل روزمره برای پخت و پز ، تمیز کردن و زندگی روزمره است. موزه ملی فولکلور با تمرکز بر مواردی از زندگی روزمره ، و همچنین لباس و الماس ، به روایت داستان کره ای ها از زمان ماقبل تاریخ می پردازد.

6. موزه هنر سئول

SeMa همانطور که برای افراد محلی به آن معروف است ، در پشت کاخ Deoksugung واقع شده است ، مجموعه بزرگی از آثار هنری ، عمدتا از دوران مدرن است. این موزه هنر بر هنرهای کره ای و هنرمندان کره ای متمرکز است اما دارای انتخاب مناسبی از آثار و خالقان بین المللی است. تغییر نمایشگاه های موقت و بازدیدکننده نیز مجموعه های منحصر به فرد و آثار هنری را به نمایش می گذارد. این مجموعه در یک ساختمان بزرگ که سابقاً خانه دیوان عالی کره بود در سه طبقه نمایش داده می شود. این موزه دارای دو مکان ماهواره ای اضافی در دیگر بخش های سئول است و این نمایشگاه ها دارای نمایشگاه های دوار از مجموعه اصلی موزه و همچنین نمایشگاه های ویژه هستند.

منبع: https://www.planetware.com/south-korea/top-rated-tourist-attractions-in-seoul-kor-1-3.htm


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد